Aviva-módszer

Az Aviva-módszer egy 18 gyakorlatból álló mozdulatsor, mellyel elsősorban a genitáliás zóna izmait dolgoztatjuk.
A gyakorlatok segítségével a nők rendezhetik a menstruációjukat, megszűntethetik az azt megelőző, illetve az első napokon fennálló kellemetlen panaszokat, megszűntethetik a változó korral járó kellemetlen tüneteket, illetve késleltethetik annak eljövetelét. Ciszták, miómák sikeresen eltornázhatók, mindenféle műtéti beavatkozás nélkül. Rendeződik a hormonszint, növekszik a fogamzó készség, orvosolható az esetleges ovuláció hiány fennállása és a gyakorlatok segítségével nagy százalékban megszűntethető a meddőség is.
A tanfolyamra egyetlen egyszer kell eljönni, ahol a gyakorlatok szakképzett oktató segítségével elsajátíthatók. Az otthoni gyakorlást segítő segédanyagok biztosítása mellett a módszert hetente 2x kell elvégezni, mely 30-30 percet vesz igénybe.
A következő tanfolyam időpontjáról érdeklődni lehet telefonon és e-mail-en, itt.

Pilates

A Pilates az egész testet átdolgoztató mozgásrendszer, mely korra és nemre való tekintet nélkül végezhető.
A torna kiváló gyakorlatokat tartalmaz különféle hát- és gerincpanaszokra, ízületi és reumatikus betegségekre. Fokozza a test rugalmasságát, valamint segít megőrizni, vagy visszaszerezni karcsúságunkat. Bonyolult mozdulatoktól és ugrálásoktól mentes egyszerűen végezhető talajtorna, mely segítségével testünk kiváló kondícióba, tökéletes fizikai és mentális állapotba hozható.

Jóga (Vinyasa flow yoga)

Kortól, nemtől és testalkattól függetlenül mindenkinek szívből ajánlom a jóga gyakorlását, hiszen az órák úgy vannak felépítve, hogy a 60 perc alatt átmozgatjuk, erősítjük és formáljuk testünk minden izmát, megmozgatjuk izületeinket, és mindezek mellett stimuláljuk egyes belső szerveink működését és megtornáztatjuk érrendszerünket is. Különösen ajánlom még ezeket az órákat a mozgásszegény életmódot folytatóknak, a kötött sporttevékenységet végzőknek, illetve a fizikai és szellemi kifáradással járó munkát végzőknek.

Alakformáló torna pilates elemekkel
 
A problémás zónákra épp úgy odafigyelünk az órák alatt, mint a kimaradhatatlan hátizom-erősítésre, ami elengedhetetlen, hisz a legtöbb ember ülőmunkát végez. A gyakorlatok alatt végig fontos a helyes testtartás és a pilatesből jól ismert központosítás, amely a mélyizmok megerősítésére szolgál (helyes testtartásban és a hátpanaszok elkerülésében játszik szerepet). Az órák alatt néhány pilates elem is felbukkan és a nyújtásra is hangsúlyt fektetünk.

Kismama torna

A kismama jóga kifinomult gyakorlatokkal segít felkészülni a szülésre, fizikailag és mentálisan is felkészíti a nőt arra. A foglalkozásokon lágy, folyamatos mozgásban végzett gyakorlatok segítik a szükséges izmok erősítését és nyújtását, nagy hangsúlyt fektetve a gátizmok védelmére is. A kismama jóga a terhesség utolsó hetéig végezhető.

Baba-mama torna jóga és pilates elemekkel

A gyakorlatok fejlesztik a baba mozgáskultúráját, elősegítik a térérzékelésüket, valamint jótékony hatással vannak a testi és a szellemi képességeik fejlődésére is.
Az Édesanyáknak segít a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, finom mozdulatokkal tartja formában, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának együtt, egyszerre, egy időben.
Az órák a baba gyengéd masszírozásával indulnak, majd utána a mama mozdulatai következnek, melyeknek a babák is aktív résztvevői.
Ajánlott a babák 6 hetes korától.

Gyermek jóga

Az órákon a hatha jóga azon speciális mozdulatait tanítjuk meg a kicsiknek, melyek:
- segítik megőrizni, illetve visszanyerni a gyermek helyes testtartását,
- finom mozdulatokkal erősítik a váll-, a hát- és a láb izmait,
- segítik megőrizni, vagy visszaszerezni a hajlékonyságot,
továbbá a mozdulatok:
- javítják az egyensúlyérzéket,
- javítják a koncentrációs készséget,
- javítják az immunrendszert, csökkentve ezzel a betegségek kialakulásának esélyét,
- segítenek megelőzni a napjainkban sajnos egyre hamarabb jelentkező izületi- és izomfájdalmakat.

Ajánlott a gyermek 4 éves korától.

Egyéb szolgáltatások

Fogyókúrás étrend készítése táplálkozási tanácsadó bevonásával.
Edzésnapló vezetése, ahol nyomon követhető a test átalakulása hónapról-hónapra (mérlegelés, centizés, vérnyomás, ph érték)